fredag 9. august 2013

Min historie - resultater etter fire uker på kur

Jeg er en dame på 37 år som er nokså aktiv, men har alltid slitt med oppblåst og hoven mage. Og prøvd utallige tabletter og teer. Det har jeg gjort siden jeg hadde kyssesyke som 15 åring. Og da jeg fikk vite om denne kuren hos Nirvanaklinikken, kunne jeg ikke vente med å prøve. For ferien var like rundt hjørnet og det fristet med en ferie uten "feriemage" i tillegg, så jeg satte i gang. Kjøpte inn alt jeg trengte og ventet på produktene, tok mål og bilder og hadde friskt mot. Var helt utrolig bra for meg å følge et program, slik at jeg hadde faste kjøreregler:) Fikk god veiledning og oppfølging fra klinikken underveis. Jeg drakk mye Pepsi Max, og det trodde jeg ble umulig å kutte ut. Men det gikk faktisk veldig greit, har enda ikke turt å smake. Første uka skjedde det mye, følte meg fin i magen bare etter noen få dager ut i kuren. Pluss at jeg likte alle smakene og at jeg gledet meg til salat og ny frokost, så uke to gikk utrolig fint.(iallefall trivelig når man merker så drastisk forskjell på magen, ikke noe luftsmerter) Og tygge maten lenge gikk som en lek, uke 3 gikk også fint men skjedde lite på vekta, litt på målene. Men jeg var mest opptatt av at magen skrompet inn og ikke var vond:) Og siste uken ble litt rar pga ferie, men jeg var flink til å spise riktig mat i syden også, pluss at jeg hadde med meg alle produktene, til og med linfrøene og solsikkene som funker helt sinnsykt bra. Første ferie uten vondt, var en helt magisk følelse. Kunne ikke tro det var sant!! Har holdt målene og kiloene etter endt ferie. Det syntes jeg var utrolig bra, og jeg fortsatte med programmet. Det kommer jeg til å gjøre videre også, for jeg vil ikke ha tilbake min oppblåste mage. Bonusen er jo at man også går ned og får massevis av energi. Føler meg ikke så trett, og er mer opplagt. Kommer nok til å ta en runde til om en liten stund, ettersom jeg fikk litt dårlig avslutning. Men føler meg veldig fornøyd med 5 kg av, 6 cm inn i livet, 4 cm minus ved hoftene, 2 cm inn i lårene og 1 cm mindre rundt armene. Jeg anbefaler kuren til venner og kjente:) Er veldig fornøyd med en hverdag uten oppblåst og vond mage:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar