mandag 2. september 2013

Hvordan utnytte FitLine produktene optimalt?

Her er noen smarte ting vi har lært oss underveis som vi bare må dele med dere!!



Du starter med optimalsettet, som inneholder Activize, Basics og Restorate. Det billigste er selvfølgelig å abonnere på dette, det koster ca kr 30,- pr dag (890,- pr måned).

Ordinært skal du ta Activize om morgenen, Basics etter lunsj og Restorate om kvelden. Det står på boksene hvor mye du skal ta, og det følger med måleskje oppi hver boks (du må bare grave litt nedi boksen for å finne den).

Så hva kan vi bruke disse produktene til ellers da?




Activize gir oss masse energi og gjør oss våkne. Den er kjempegod oppi Herbaslim te, som både smaker godt og er vanndrivende. Jeg tar gjerne tre store måleskjeer Activize oppi 2-3 dl te og koser meg med den om morgenen. Kjempegodt!! Og våkner :-) Til fest kan du putte en liten skje Activize i champisen, så holder du hele kvelden :-)

Activize kan du også blande med Basics om morgenen, hvis det er klønete å ta Basics etter lunsj (fordi du er på jobben for eksempel), eller hvis du stadig vekk glemmer å ta Basicsen. Da tar jeg tre store måleskjeer Activize med en stor måleskje Basics (eller en pose hvis du har porsjonsposer) og rører godt. Jeg har også 35 dråper med omega 3 oppi den, og rører rundt. Omega 3'en løser seg helt opp og gir INGEN smak, gjør godt for hjernen, muskler og ledd. Jeg drikker denne ganske raskt, ikke fordi det ikke smaker godt - for det smaker VELDIG godt, men venter jeg for lenge synker mye av basicsen ned i glasset og jeg må røre opp på nytt. Perfekt hvis jeg ikke har tid til å kose meg med teen. Denne blandingen med Activize og Basics får du også ferdig, kalles for POWERCOCTAIL og kommer i porsjonsposer. Supert å ta med på ferie, på hytta, på jobben osv. Jeg bestiller alltid en eske med PowerCoctail ekstra så jeg har det liggende, i tillegg til optimalsettet. Det er jo ikke sånn at det går ut på dato. Kjempepraktisk for barn også, men de aller minste barna må få PowerCoctail junior som er tilvirket spesielt for mindre barn.



Min datter er 15 år og går i 10. klasse på ungdomsskolen. Hun har vært ganske svimete, noe mer enn hva som er vanlig for alderen. Dette vises også på karakterene hennes, som overhodet ikke står i stil med evnene. En ukes tid før skolestart i år begynte hun å ta Activize, Basics og Omega 3 som morgen-coctail. Hun boblet ikke akkurat over av entusiasme, men syntes smaken var god. Når jeg i tillegg sa at Basicsen var fin for å slippe å få kviser, tok hun dette HELT frivillig. Behøvde ikke å minne henne på det en gang. En ukes tid etter skolestart, kom hun gledesstrålende hjem og fortalte at læreren hadde kommentert at hun var så mye mer våken og opplagt på skolen, fulgte med i timene og drev ikke med så mye annet tull. Hun hadde sagt "Hva er det som har skjedd med deg? Det er jo en helt nye unge som har kommet på skolen nå!". Datteren på 15 klarte selv å sette dette i sammenheng med tilskuddene hun tar om morgenen, spesielt omega 3, og er nå helt avhengig :-)

Er hun litt småslapp når hun kommer hjem fra skolen i to-tiden, gir jeg henne tre store måleskjeer Activize bare i vann, og da kvikner hun til. Jeg tar også gjerne litt Activize (men da helst i te, hvis jeg har tid til å sitte og kose meg litt) utpå dagen.

Er det trening på gang, gir jeg datteren (og meg selv, de gangene jeg trener...) tre måleskjeer Activize oppi et glass vann FØR trening. Hun kan gjerne drikke Restorate under trening, men da tynt blandet. Det beste er egentlig Fitness Drink fra FitLine, som er spesielt beregnet for dette formålet. Etter trening tar hun tre store måleskjeer Restorate i 2-3 dl vann. Dette tar hun også før hun legger seg, selvfølgelig.



Vi merker at søvnkvaliteten har bedret seg, og datteren på 15 som tidligere surret med telefon og PC til langt på natt, rusler nå i seng og legger seg til å SOVE i halv ti-tiden på kvelden. Helt frivillig :-) våkner blid som ei lerke, og tar morgen drikken sin før frokost. Fantastisk!

Er du plaget med halsbrann/sure oppstøt? Restorate kan hjelpe. Drikk Restorate tre ganger per dag, fra etter lunsj og frem til leggetid, og etter kort tid kan du merke at sure oppstøt og halsbrann er vesentlig forbedret.

Urolige ben/kramper? Restorate! Hjelper på 7 minutter :-)



Oppblåst og mye magevondt? Basics hjelper ofte mot dette. Og FitLine sin yoghurt er jo helt enestående i så måte, som du kan lese om i eget innlegg på bloggen her.

Som du ser av dette, er det vanskelig å overdosere :-)  Dette er virkelig tilskudd som hele familien nyter godt av.

Har du ennå ikke bestilt et abonnement på optimalsettet?? Det kan du enkelt gjøre ved å ringe oss på telefon 95 77 45 19 så hjelper vi deg med bestillingen. Ønsker du ikke et abonnement, men bare vil kjøpe noen produkter for å prøve, kan du bestille her: www.6177683.well24.com velg HURTIGBESTILLING.

Det er også mulig å registrere seg som TeamPartner og få 28 % rabatt på alt du abonnerer på, det kan vi hjelpe deg med hvis du ringer 95 77 45 19, eller du kan bruke den linken her: www.6177683.pm-quickstart.com Du kan også sende mail til nirvanaklinikken@gmail.com med dine spørsmål.

Vi hjelper deg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar